Konec letních prázdnin

29.08.2009 14:13

Tak už je to tady - konec letních prázdnin a panička musí začít chodit do školy a taky do práce! Zatímco dříve jsme se s Engie válely v posteli skoro až do oběda, celý den si hrály, chodily na celodenní výlety a dlouhatánské procházky a večer vyčerpáním z plně nabitého dne opět ulehly ke společnému spánku .....

 ..... Nyní opouštím vyhřátý pelíšek v brzkých ranních hodinách a Engie společně s Barčou a Bredynkou (dvě jezevčice) zůstává doma mezi hromadou hraček a kostiček, aby měla do čeho kousnout :-). Z práce se vracím až pozdě odpoledne. Engie mě nadšeně vítá u dveří a honem utíkáme na dloooouhou procházku, abych jí celý den vynahradila.

 A co dělá Engie, když tu nejsem??? 

 

  Od té doby co pracuji (zatím jen týden),  zůstává s Engie alespoň na malou část dne někdo doma. Celý den úplně samotnou jsme ji tam nechali jen jednou. To jsem byla v práci strašně nervózní. Sice jsem všechno doma zajistila a připravila, ale přece jen mě neustále napadalo, co všechno by ta raubířka mohla udělat. Návrat domů byl až překvapivě podezřelý... Engie mě šťastně vítala u dveří... všude uklizeno a čisto (až na jednu loužičku) ... žádný rozkousaný nábytek, ani rozervaný koberec ... žádné překousané kabely... vše na svém místě :-) huráá!!!

 

 Ale raději se nebudu moc radovat, protože Engie umí vždy udělat první dojem na jedničku! Uvidíme, jak to dopadne příště ... :-)

Fotografie z letních prázdnin zde :  bartyk.rajce.idnes.cz/Letni_prazdniny_2009/

 

 

 

 

 

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode