Druhý týden

21.07.2009 14:36

Engie už je s námi dva týdny a je to vidět! Už to není to bojácné štěňátko, které se na vycházkách bojí každého nového zvuku, každého dopravního prostředku a každé cizí osoby, nebo velkého pejska. Nyní je to spíše naopak. Rozběhne se za každým, kdo jde kolem, očuchává všechny pejsky, které potkáme, a když je čas, tak si s nimi chvíli pohraje. Už se seznámila i s jedním kocourkem, který jí nedovolí si ho ani očuchat. Dříve než se tak stane, dá jí packou přes čumák a Engie utíká pryč.

Za posledních pár dní jsem ji stihla seznámit s většinou základních dopravních prostředků. Projela se autem, autobusem, trolejbusem, i šalinou. První dvě jízdy byly sice náročnější, protože jsem Engie nemohla udržet na klíně, ale teď si vždy po cestě na pár minut schrupne. Dnes jsem narazila na prvního řidiče, kterému vadilo, že to naše velký štěňátko nemá náhubek, takže ji na něj budu muset začít zvykat. To se asi Engince moc líbit nebude...

 

Na dlouhé procházky chodíme každý den a to se Engie většinou pohybuje blízko mě a poslušně za mnou cupitá. Jakmile však někde zakotvíme, z Enginky se stane pěkná nezbednice a nechce se jí poslouchat. Už jsme byly i na výletě v kempu v Jedovnici, kde mě pěkně zlobila. Utíkala za cizíma pejskama i lidma a ne a ne se vrátit ke mně!

Přesto si myslím, že je to celkem poslušné štěňátko. Jsem ráda za to, že se každé ráno budím vedle ní a užívám si každý den, který spolu trávíme :-).

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode